وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد شجاعت و کفایت ارائه تصویر کارآمدی نظام را دارد

جبهه متحد اصولگرایان در بیانیه‌ای به مناسبت دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: ما معتقدیم احمدی نژاد به اندازه کافی شجاعت، اخلاص و کفایت برای ارائه یک تصویر کارآمد از نظام اجرایی کشور را دارد ونسبت به نامزدهای مطرح در این مورد یک رجل سیاسی و مذهبی آزموده است.

به گزارش روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان، این جبهه به مناسبت دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و گرامیداشت سالروز 14و 15 خرداد، بیانیه‌ای تحلیلی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:
ملت شجاع و آگاه ایران
انقلاب اسلامی با پایمردی و شجاعت ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی مسیر تاریخ بشر را از سقوط در ورطه کمونیسم، لیبرالیسم، و فاشیسم تغییر داد و چشم‌اندازی جدیدی در نگاه جهانیان پدید آورد.
انقلاب اسلامی بازگشت به معنویت و اخلاق و در امتداد نهضت انبیای الهی بود.
بزرگداشت 15 خرداد
15 خرداد سال 42 نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.
تاریخ ایران و جهان مدیون امام خمینی (ره) است که توانست با شجاعت، تدبیر وعقلانیت اسلامی بی‌نظیر،‌ قرن ما را علیه تباهی‌های عصر غلبه ماده‌گرایی مدیریت کند. او توانست با حمایت توده‌های میلیونی مردم بر استبداد داخلی واستعمار خارجی غلبه کند و مرزهای گفتمان انقلاب اسلامی را فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران در منطقه و جهان گسترش کنند.
او این امانت الهی را تا آخرین لحظه حیات خود با خون دل حفظ کرد و صحیح و سالم به جانشینی و خلف صالح خود حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای سپرد.
امام عظیم‌الشان جهان اسلام در روز 14 خرداد 1368 به ملکوت اعلا پیوست و روح بلند او در حالی که میلیون‌های انسان را داغدار کرد به آسمان‌ها پر کشید.
خبرگان امت در بزرگترین تصمیم‌گیری تاریخی خود حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرزند خلف وی رابه جانشینی او برگزیدند. امام (ره) از میان ما رفت اما میراث گرانقدر او که همانا جمهوری اسلامی ،‌قانون اساسی و نیز خط راستین او است تا ابد در میان ملت ما جاویدان خواهند ماند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از دو دهه با رهبری‌های هوشمندانه خود از این امانت بزرگ الهی صیانت کرده‌اند. انقلاب اسلامی همچون خورشید درخشان گرمابخش بیداری اسلامی و پایداری در برابر استکبار جهانی است.
جبهه متحد اصولگرایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 15خرداد و تکریم و تعظیم یاد امام خمینی (ره) قائد اعظم انقلاب اسلامی درجهان نکاتی را در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور می‌شود.
تکریم گفتمان امام و انقلاب
1- انقلاب اسلامی با سه شعار کلیدی استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی مرزهای گفتمانی خود را با استبداد جهانی و نیز به منظور پایان دادن به یک استبداد دو هزار ساله در ایران تحت عنوان حکومت جباران و پادشاهان جور، به خوبی تبیین کرده است و پایه‌های درخت استقلال ایران را در زمین نفی استکبار جهانی غرس کرده است.
انقلاب اسلامی گوهر آزادی به عنوان ارزشمندترین گوهر و جوهر انسانی را پاس داشته است. تعظیم انسان‌ها را بر اساس الگوهای قرآنی به عنوان اصیل‌ترین گفتمان مربوط به آزادی در دستور کار خود دارد.
پایه‌های محکم جمهوری اسلامی بر دو رکن بزرگ جمهوریت و اسلامیت باعث شده که طی 30 سال گذشته ملت ما رو در رو با بزرگترین قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای به حیات بالنده خود ادامه دهد و امروز به برکت این پایداری قدرت اول منطقه و جزء ده کشور بزرگ جهانی در برخی از رشته‌های علمی باشیم.
امروز با بازخوانی فلسفه امام و بازتولید آن توسط دانشمندان و علمای بزرگ خود را ضروری می‌دانیم.
اندیشه سیاسی امام در بازار اندیشه سیاسی امروز یک سکه رایج است و در بزرگترین مجامع علمی و دانشگاهی جهان در معرض پژوهش و ارزیابی قرار دارد. اندیشه امام (ره) امروز اندیشه‌های رایج را کنار زده و در صدر دستور کار جامعه شناسان و انسان شناسان وعلمای علوم سیاسی و اجتماعی و مورخین معاصر قرار دارد.
کارآمدی نظام جمهوری اسلامی
2- ملت ایران با سرافرازی می‌تواند شاهد کارآمدی نظام طی سه دهه گذشته باشد آمار و ارقام طی 30 سال گذشته در مقایسه با دوران عقب‌ماندگی ایران و ذلت پهلوی خائن درخشش جمهوری اسلامی را در شاخص‌های مهم توسعه انسانی به رخ جهانیان می‌کشد. مجامع و محافل جهانی مستند به این آمار و ارقام خود اذعان به پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها دارند و این چیزی است که در آن تردیدی نیست.
پیشرفت و ترقی کشور طی چهار سال گذشته با اتکا به گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت فرصت‌های عظیمی را پدید آورده و کشور در آستانه جهش‌های بزرگ به سوی آینده است . طی چهار سال گذشته دولت‌ با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش‌های خستگی ناپذیر دکتر محمود احمدی‌نژاد رکوردهای بی‌نظیری از پیشرفت و خدمت و بسط عدالت را پدید آورده است که شایسته تقدیر است. اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در حوزه اجرا توسط دولت نهم دستاوردهای عظیمی در پی داشته است که در زیر بخش های کوچکی از آن فهرست گونه بیان می‌شود.
الف) سفرهای استانی رئیس جمهور علاوه بر اینکه خدمات دولت را به لایه‌های زیرین جامعه برد فاصله دولت و ملت را (که به دلیل غفلت دولت دوم خردادی‌ها به چالش کشیده شده بود) پر کرد.
ب) احیای گفتمان امام (ره) و انقلاب خون جدیدی را در رگ‌های دولت و ملت تزریق کرد و این خود باعث ایستادگی دولت و ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن شد. خوشبختانه دشمن از مرزهای تهدید اکنون عقب نشسته و در پشت مرزهای تطمیع،‌پیشنهاد و مذاکره و آغاز دور جدیدی از مناسبات را داده است.
ج)استکبارستیزی و نقد شجاعانه نظام حاکم در عرصه بین‌المللی و بیان بدون خجلت و لکنت شعارها و آرمان‌های انقلاب از دستاوردهای پربرکت گفتمان دولت نهم است.
رئیس دولت نهم در سخنرانی‌ دانشگاه کلمبیا و نیز اجلاس دوربان دو در ژنو اقتدار دولت وملت را به رخ آمریکا و رژیم صهیونیستی کشید وبه طور مستقیم و زنده با پیش از یک میلیارد مخاطب سخن گفت او از این فرصت که دیگران به عنوان یک تهدید علیه اقتدار ملت طراحی کرده بودند به خوبی استفاده کرد و گفتمان اسلام ،‌امام و به ویژه گفتمان انتظار را در جهان تشنه اخلاق و معنویت مطرح کرد. رسانه‌های دنیا این هماوردی را به عنوان یک پیروزی بزرگ برای مردم ایران به ثبت رساندند.
د) ورود ایران به باشگاه هسته‌ای جهان و نیز باشگاه هوافضا، ثبت بیش از 20 هزار اختراع در دولت نهم و پیشرفت‌های بی‌نظیر در رشته‌های گوناگون علمی و ارتقا و جهش 10 پله‌ای شاخص توسعه انسانی در کشور، ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد جدی با اراذل و اوباش، ساده‌زیستی دولتمردان به ویژه رئیس‌جمهور دولت نهم و ... از ویژگی‌هایی است که دولت نهم را از دولت‌های پیشین متمایز می‌کند ما این مهم را دستاورد بزرگی در جهت کارآمدی نظام می‌دانیم.
ه) پیشرفت‌های یاد شده در حالی انجام شده است که آمریکا و رژیم صهیونیستی خصمانه‌ترین برخورد را با نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند و اروپا و آمریکا یک صدا در شورای امنیت علیه ملت ایران بیانیه صادر می کردند و به تشدید محاصره اقتصادی پرداختند.دولت و ملت را بارها به حمله نظامی تهدید می‌کردند تا از مواضع حق‌طلبانه خود مبنی بر اصرار بر پیشرفت علمی کشور عقب بنشیند اما به حول و قوه الهی و با درایت و راهنمایی‌های رهبری معظم انقلاب و شجاعت و کفایت رئیس دولت نهم تهدیدها تبدیل به فرصت شد و چالش‌های بسیاری را که پیش روی انقلاب بود از پیش روی برداشت.
شیاطین جهانی بر آن بودند تا با محاصره اقتصادی ایران را در وادی بحران شدید اقتصادی رها کنند تا مردم کاسه صبرشان بجوش آید و دست از حمایت دولت بردارند اما خداوند بزرگ به برکت پایداری‌ ملت، غرب را در چاه ویل بحران اقتصادی انداخت و هنوز هم در این چاه دست و پا می‌زنند. خداوند مکر آنها را به خودشان برگرداند و اکنون همان‌ها که ما را به محاصره اقتصادی تهدید می‌کردند. امروز برای برقراری روابط اقتصادی و تحکیم مناسبات سیاسی از هم سبقت می‌جویند.
انتخابات ریاست جمهوری و موضع ما
3- انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در راه است مردم عزیز ما روز 22 خرداد ماه به پای صندوق‌های رای می‌‌روند تا یکی از بزرگترین حماسه‌های حضور خود را برای تثبیت نظام و انتخاب رئیس اجرایی کشور در قوه مجریه به ثبت رسانند. حضور حداکثری مردم و مشارکت در این امر عظیم راضروری می‌دانیم از ملت می‌خواهیم با احساس مسئولیت و درک شرایط تاریخی ایران در منطقه و جهان به وظیفه الهی وانسانی خود عمل کنند.
جبهه متحد اصولگرایان متشکل از احزاب، گروه‌ها، شخصیت‌های سیاسی و مذهبی،‌علما و اندیشمندان حوزه و دانشگاه در بررسی‌های خود با حفظ احترام و تکریم نامزدهای مطرح به این نتیجه رسیده‌اند دکتر محمود احمدی‌نژاد نامزد اصلح دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دهم می‌باشد.
دلایل جبهه متحد اصولگرایان به شرح زیر است:
الف) دکتر محمود احمدی‌نژاد طی چهار سال گذشته در کارنامه خود پایبندی به ارزش‌های انقلاب و امام و نظام و حرکت در مسیر سیاست‌های مقام معظم رهبری را به اثبات رسانده است باید به او فرصت دارد تا چهار سال دیگر قوه مجریه را در همین مسیر الهی هدایت کند.
ب) ما معتقدیم او به اندازه کافی شجاعت، اخلاص و کفایت برای ارائه یک تصویر کارآمد از نظام اجرایی کشور را دارد ونسبت به نامزدهای مطرح در این مورد یک رجل سیاسی و مذهبی آزموده است.
ج) نشاط، شادابی و از همه مهمتر روحیه مردمی او در خدمت به انقلاب را به عنوان یک تصویر روشن در پیش رو داریم.
دغدغه او را در اجرای عدالت و خدمت به محرومان مستضعفان تجربه کردیم او با دوبار سفر کردن به هر یک از استان‌های کشور از مسائل و مشکلات اعماق جامعه امروز ایران مطلعه است و مدیریت قوی او پاسخگوی مطالبات بزرگ مردم و رهبری است.
د) گفتمان پیشرفت، خدمت وعدالت امروز به عنوان یک گفتمان پذیرفته شده است کسی که به مدد کارنامه درخشان خود می‌تواند این گفتمان را با یک مدیریت قدرتمند در چارچوب برنامه پنجساله و چشم‌انداز بیست ساله به پیش ببرد آقای احمدی‌نژاد است.
ه) امروز ایران اسلامی یک قدرت بلامنازع در منطقه است حفظ این جایگاه و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی منوط به این است که ما سیاست خارجی فعالانه و خلافانه دولت نهم را در دولت دهم استمرار ببخشیم.
4- جبهه متحد اصولگرایان با بزرگداشت یاد امام خمینی (ره) و سالروز قیام تاریخی 15 خرداد و یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هفتم تیر و هشتم شهریور و شهدای جنگ تحمیلی، در کنار دیگر اقشار مختلف مردم، در مراسمی که به عنوان یادبود امام راحل عظیم‌الشان برگزار می‌شود شرکت می‌کند وهمگان را به حضور حماسی دراین مناسبت فرا می‌خواند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد