وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی‌نژاد در مرحله اول پیروز انتخابات است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه احمدی‌نژاد در شهرهای مختلف کشور در مرحله اول پیروز انتخابات است، گفت: احمدی‌نژاد فردی ولایت‌مدار و پایبند به ارزش‌های اسلامی است.

محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، با بیان اینکه 211 نماینده مجلس قاطعانه بیانیه‌ حمایت از احمدی‌نژاد را امضا کرده‌اند، تصریح کرد: برخی از بزرگان فراکسیون اصولگرایان معتقد بودند که قوه مقننه را نباید درگیر انتخابات کنیم اما در مجمع عمومی فراکسیون این موضوع مطرح شد و همه آنها با حمایت از احمدی‌نژاد در انتخابات با صدور بیانیه موافقت کرده‌اند.
وی در ادامه افزود: برخی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها شیطنت ژورنالیستی را شروع کرده‌اند مبنی بر اینکه میزان آرا نمایندگان کم بوده است اما تمام خبرنگاران مشاهده کردند که 211 نماینده این بیانیه را امضا کرده‌اند و برخی‌ها می‌توانند این بیانیه را مشاهده کنند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرا با اشاره به تشکیل ستادهای نمایندگان مجلس درحمایت از احمدی‌نژاد تصریح کرد: در بین اصولگرایان فردی اصولگراتر از احمدی‌نژاد وجود ندارد و ستادهای نمایندگان جبهه عدالت و پیشرفت و خط و امام رهبری و دیگر احزاب اصولگرا در ستاد مردمی احمدی‌نژاد فعالیت و همراهی می‌کنند و این وفاق در بین نمایندگان مجلس وجود دارد.
نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گذشته اظهار داشت: جبهه مخالفان احمدی‌نژاد درصدد آن هستند که انتخابات را دو مرحله‌ای کنند اما در انتخابات گذشته شاهد بودیم که با حمایت تمام احزاب اصلاح‌طلب از هاشمی‌رفسنجانی در مرحله دوم اصلاح‌طلبان شکست خوردند.
وی با بیان اینکه موج تخریب علیه احمدی‌نژاد راه‌اندازی شده است، افزود: بنده به رقبای احمدی‌نژاد توصیه می‌کنم که ارزش‌های کاندیدای خود را به جای تخریب معرفی کنند.
ابطحی با بیان اینکه احمدی‌نژاد در شهرهای مختلف کشور در مرحله اول پیروز انتخابات است، گفت: احمدی‌نژاد فردی ولایت‌مدار و پایبند به ارزش‌های اسلامی است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرای مجلس با بیان اینکه احمدی‌نژاد آب در لانه مورچگان ریخته است، تاکید کرد: رئیس جمهور کشورمان چون دست جیره‌خواران را بریده است آنها با وی مخالفت می‌کنند اما آیا آنها نمی‌دانند که انتخابات گذشتنی است و روز قیامتی وجود دارد.
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگذاریم کسانی سرکار بیایند که منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح دهند و اقتدار ملت ایران در حال حاضر با دوران مغول مقایسه کنند.
وی با بیان اینکه کسانی که حال حاضر را دوران نکبت و خواری می‌دانند در بین مردم جایگاهی ندارند، گفت: مردم سوابق مردم را می‌شناسند که چه کسانی بر سر قبر محمدرضا شاه در مصر فاتحه می‌خواندند.
ابطحی در ادامه تاکید کرد: اصلاح طلبان باید بر این نکته که چرا اصلاح‌طلبان بین مردم مقبولیت ندارند تامل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد