وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سیاست تخریب نتیجه وارونه خواهد داد

رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در ارومیه گفت: بهره گیری از سیاست تخریب در انتخابات دهم نتیجه وارونه خواهد داد.

محمد حضرت پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سیاسی پانا با اعلام این مطلب گفت: کسانی که در تبلیغات خود از تخریب سایر کاندیداها استفاده می کنند، مطمئن باشند مردم فهیم ایران باهوش تر از آنند که به یک کاندیدای تخریب گر رأی بدهند.
 
جانشین ستادهای انتخاباتی مردمی احمدی نژاد در استان آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با سیاست تخریب گفت: ما از خط قرمزی که مقام معظم رهبری تعیین کرده خارج نمی شویم و فعالیت های خود را بدون تخریب سایرین و فقط با تشریح عملکرد خود انجام می دهیم.

وی افزود: برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری نه تنها به تخریب سایرین می پردازند، بلگک عملکرد سی ساله ی انقلاب را نیز زیر سئوال می برند و این در حالی است که همه این افراد تربیت یافته و رشد کرده ی خود انقلاب هستند و نباید به خاطر چند رأی به مکتبی که در آن پرورش یافته اند، توهین کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در شهر ارومیه در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری در دوره دهم گفت: برخی از کاندیدها چندین سال از صحنه سیاست و اجرایی کشور دور بودند و از عملکرد احمدی نژاد در دولت نهم خبردار نیستند.

وی ادامه داد : آقایانی که قصد تخریب احمدی نژاد را دارند، آمار و ارقام صحیح در اختیار ندارند و این کار آنها نشان دهنده این است که این آقایان از روی کار بودن دولت خدمتگذار ناراحت هستند.

حضرت پور در رابطه با مقابله با سیاست تخریب گفت: ما در ستاد های خود از هرگونه تخریبی پرهیز می کنیم و حتی به کسانی که در ستاد ها به سخنرانی می پردازند، هشدار می دهیم که اخلاق انتخاباتی را به هر نحو ممکن رعایت کنند و فقط به تشریح عملکرد بپردازند و با کسانی که در ستاد های احمدی نژاد وارد حوضه تخریب شوند به شدت برخورد خواهد شد.

حضرت پور در ادامه خاطر نشان کرد: احمدی نژاد ستاد رسمی سازمان یافته ای ندارد و همه ستادهای وی مردمی هستند .
 
وی گفت: تا به امروز حتی یک ریال و یک برگ پوستر هم به هیچ استانی از طرف ستاد مرکزی دکتر احمدی نژاد داده نشده است.
 
جانشین ستادهای انتخاباتی مردمی احمدی نژاد در استان آذربایجان غربی در رابطه با معرفی کابینه قبل از انتخابات گفت: معرفی اعضای کابینه از وظایف رئیس جمهور است، ولی نه پیش از انتخابات، بلکه پس از پیروزی در انتخابات .

حضرت پور ادامه داد: این کار هیچ تأثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد