وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مخالفان احمدی‏نژاد، خان‏های پس از انقلاب

دبیر جبهه عدالت و پیشرفت گفت : از جمله برنامه های دکتر احمدی نژاد در دوره دوم ریاست جمهوری آن است که با خان های پس انقلاب مبارزه جدی و قاطعانه نموده و تکلیف آنها را یکسره نماید.

به گزارش بولتن، سید رمضان شجاعی با اشاره به اینکه امام عظیم الشان در مجموعه گفتار های خود برای مسئولین، دولتمردان ونهادهای مسئول در جامعه، آنان را نوکر و خدمتکار مردم معرفی می نمودند، افزود:با این وجود در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب و بالاخص در دوره پس از پایان جنگ تحمیلی گروههایی پدیدار شدند که با سوء استفاده از موقعیت ها و شرایت قدرت به چپاول سروتها و امکانات مردم و کشور پرداخته و اندک اندک در نقش خان های پس از انقلاب ظاهر شدند.
وی با یاد آوری ظلمها و نگاه رعیت محور "خان" در پیشینه تاریخی مردم افزود:این عده نیز در عمل مردم را نه ولی نعمت بلکه رعیت و ابزار چپاول و سوء استفاده خود داشته ودر واقع ربا آنان نقشی بیش از واسطه اجرای فرامین خود نمی دانستند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:خان های پس انقلاب در طول دوره های مختلف مدیریت اجرایی کشور با ابزارهای مختلف بر ثروت وقدرت خود افزوده اند و تنها دوره ای که فعالیت آزادانه آنان و اطرافیانشان برای خان سالاری به مشکل برخورد کرده دوره ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد است.
وی افزود:احمدی نژاد با کور و کمرنگ نمودن منافذ سوء استفاده های سیاسی و اقتصادی توانسته است عملا زمینه آسیب فراوان به کانونهای قدرت وثروت این افراد را فراهم آورده و طعم خدمت و نزدیکی دولتمردان با مردم را به آنها بچشاند.
شجاعی تاکید کرد بر اساس اطلاعات موجود از جمله برنامه های آقای احمدی نژاد در دوره دوم ریاست جمهوری، مبارزه جدی و قاطعانه با خان های پس از انقلاب است که در این صورت یکی از موانع بزرگ پیشرفت و اقتدار کشور از میان برداشته خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: مردم به خوبی مطلع هستند که ریشه بسیاری از مخالفت ها و ابراز نگرانی ها از پیروزی احمدی نژاد در انتخابات را نیز بایستی در نگرانی خان های انقلاب جستجو نموده که قطعاْ با حضور و رای قاطع مردم این گام بزرگ برای اجرای عدالت و پیشرفت در کشور محقق خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد