وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد: مجبورم برخی پرونده ها را باز کنم

ایرنا: رییس جمهوری با تاکید بر این که در منطق دولت اسلامی برخورد با متخلف باید از دانه درشت ها و گردن کلفت ها شروع شود تصریح کرد: برای دفاع از حقوق ملت مجبورم برخی پرونده ها را باز کنم.

دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر دیروز دوشنبه در اجتماع پرشور مردم پاکدشت پافشاری بر حقوق ملت را یکی از وظایف دولت اسلامی برشمرد و تاکید کرد: دولت موظف است دست کسانی را که راه پیشرفت ملت را سد می کنند و جلوی آن را می بندند قطع کند.



رییس دولت نهم با بیان یکی از مصادق فساد اقتصادی در چهار سال گذشته و برخوردی که با مدیر متخلف در این زمینه صورت گرفت اظهار داشت: ما تهمت ها، توهین ها، بی ادبی ها و فشارها را تحمل می کنیم اما امضای قرارداد یک ریال علیه ملت را تحمل نمی کنیم.

احمدی نژاد افزود: در سال های اخیر برای مصالح کشور و این که در گیر مساله هسته ای و لشکرکشی دشمن بودیم ورود به این بگومگوها و بازی ها مانع اصلاحات اساسی می شود.
احمدی نژاد خاطر نشان کرد: وارد مباحث نشدم و اعلام کردم هر کسی توهین و بدی کرده است می بخشم.

رییس جمهوری در عین حال تصریح کرد: امروز برای دفاع از حقوق ملت مجبورم پرونده گروهی را که 24 سال در مراکز اصلی دولت و حکومت حزبی بودند و برای خود کار می کردند و ریشه مشکلات به اندیشه و عمل آنان برمی گردد، باز کنم.

وی خاطر نشان کرد: برخی صفحات این پرونده را در برابر چشمان ملت قرار می دهم و به دور از تهمت، بد و بیراه و بی ادبی آنچه را اتفاق افتاده است در تلویزیون خواهم گفت.

احمدی نژاد تصریح کرد: اگر خدا توفیق داد و ملت بار دیگر مرا انتخاب کرد همه آنها را در پیشگاه ملت محاکمه می کنیم و حقوق ملت را به بیت المال برمی گردانیم.

رییس جمهوری در ادامه سخنانش در اجتماع پرشور مردم پاکدشت تصریح کرد: سالها به جای این که طرف مردم و انقلاب گرفته شود، برخی انقلاب و مردم را فدای دوستان و آشنایان هم حزبی و منافع آنها کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد با تاکید بر این که "این فرآیند باید به عکس باشد"، گفت: برخی اعتراض می کردند چرا برخی مدیران را برکنار می کنید.

«من می گویم این زبان و حرف شماست، اگر مسئولی در سراسر ایران بفهمد که مدیر پایین تر و زیر مجموعه او مشغول سوء استفاده از مردم، کناره گیری کرده، وظایف خود را انجام نمی دهد، بداخلاقی می کند و ارتباط او با مردم ضعیف شده است، مدیر بالاتر شرعا و قانونا حق ندارد به آن مدیر متخلف اجازه کار بدهد.»

رییس دولت نهم با تاکید بر این که مناصب به نام هیچ فرد و ارث پدری کسی نیست و سندی به نام کسی زده نشده است، تصریح کرد: چه کسی باید افراد 4 سال یا 20 سال در یک منصب بماند؟
رییس جمهوری خاطر نشان کرد: اگر مسئولی پس از 6 ماه منحرف، دچار خطا و یا پس از یک سال ناتوانی اش آشکار شد، دولت حق ندارد او را نگه دارد و بر ملت تحمیل کند.

احمدی نژاد گفت: خوب است که مدیران ثابت بمانند، اما شرط آن است که در مسیر ملت، انقلاب، پاک، سالم و خدمتگزار باقی بمانند.

احمدی نژاد افزود: هر کس در هر نقطه ایران از این ویژگی ها فاصله گرفت خود به خود از نگاه مردم عزل می شود و ادامه کارش نامشروع است.

رییس جمهوری برخورد با متخلفان ضعیف و بی پشتوانه را لازم اما ناکافی دانست و تاکید کرد: در منطق دولت اسلامی برخورد با متخلف باید از دانه درشت ها و گردن کلفت ها شروع شود.

رییس جمهوری در عین حال پافشاری بر حقوق ملت را سخت ترین بخش کار دانست و گفت: زیاده خواهان تحمل نمی کنند همان گونه که در صدر اسلام کسانی علیه کفر شمشیر زدند اما هنگامی که بحث کوتاه کردن دست آنها از بیت المال مطرح شد، حنجره پاره کردند و با شمشیر در برابر امیر مومنان ایستادند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه دولت اسلامی این است که وام های بانکی را کنترل کند تا به دست کشاورز، صنعتگر، کارگر و جوان توانمند برسد، مسکن ساخته شود، اشتغال صورت بگیرد، آموزش و درمان مردم درست شود و کشور پیشرفت کند.

احمدی نژاد پرسید: چرا یک کشاورزی که 3 میلیون تومان وام می گیرد برای عقب افتادن اقساطش اخطار دریافت کند اما کسانی که از چند سال قبل وامهای میلیاردی گرفته اند و به جای این که کارخانه و اشتغال ایجاد کنند، بازار مسکن را آشفته کرده اند، اقساط خود را نمی دهند و مدیر و کارشناس بانک را نیز تهدید می کنند؟

رییس دولت نهم به نقل از مدیرعامل یکی از بانک ها گفت: کسانی که وام های کلان می گیرند او و کارمندش را تهدید می کنند. وقتی زمان پرداخت اقساط چنین وام هایی می رسد، تلفن ها از مراکز صاحب نفوذ شروع می شود.

رییس جمهوری اظهار داشت: 90 درصد وام های بانکی عقب افتاده رقم های درشت و بالای 5میلیارد تومان است که پرداخت نکرده اند. اگر سیاست درست اقتصادی این است که همه پول ها به جیب عده ای قلیل برود، ما از این سیاست بیزاریم. نباید عده قلیلی پول ها را برداند در جای خود خرج نکنند، بلکه بر علیه منافع ملت استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی این امر را خلاف منطق اقتصادی دانست و گفت: اگر کنترل منابع و توزیع منابع بین همه ملت غیرعقلانی است ما عقل شما را قبول نداریم. ما عاشق، دیوانه، نوکر مردم و در خدمت آنان هستیم.

رییس جمهوری منابع بودجه، امکانات و اختیار تصمیم گیری دولت را متعلق به ملت دانست و تاکید کرد: دولت موظف است با همه وجود از منافع، حیثیت و آبروی ملت در صحنه داخلی و خارجی صیانت کند.
وی تاکید کرد: احدی در دولت حق ندارد این امکانات را متعلق به گروه، دسته، قشر یا افراد خاصی بداند و به جای دفاع از حقوق ملت از حقوق عده ای خاص حمایت کند.

رییس دولت نهم به بیان چند مصداق پرداخت و گفت: برخی مدیران و تصمیم گیران 2، 3 سال پس از انقلاب اسلامی به جای ترجیح دادن منافع و حقوق ملت در سایر مسایل برخی جریانات را بر منافع ملت ترجیح دادند.

وی گفت: شاهد بودیم، مدیر، وزیر، رییس شرکت و تصمیم گیری چند سال بر مسند کار بود و هر زمان به اشتباهات متعدد وی نسبت به بر هم زدن منافع ملی، تصمیمات خلاف مصلحت مردم، پارتی بازی ها و ترجیح برخی مسایل و منافع ملت اعتراض می شد به جای آن که با او برخورد کنند، به بهانه تثبیت مدیریت تا آخر از او دفاع می کردند.

احمدی نژاد گفت: در تهران شرایط به گونه ای بود که مردم حتی نمی تواند بخشدار را مورد انتقاد قرار دهند. همه انقلاب، نظام و ملت قربانی دفاع از یک مدیر ناکارآمد و بعضا متخلف بود.

احمدی نژاد با اشاره به اعترافات یکی از مدیران متخلف در تهران که در تلویزیون اعتراف کرد دهها میلیون تومان در سال های 72 و 74 برای حزب، گروه و دوستان خود از بیت المال هزینه کرده است، افزود: به جای این که او را مجازات کنند از او حمایت و سعی کردند به عنوان قهرمان ملی معرفی کنند.

وی تاکید کرد: وقتی یک مسئول حقوق، منافع و مصالح ملت را زیر پا گذاشته است باید بلافاصله با او برخورد کنند چه برسد به این که مطلع شویم یک مدیر از فرصت مدیریت برای ثروت اندوزی خود و بستگانش استفاده می کند. دستور حضرت امیر است که چنین فردی را عزل کنید، انگ نهی به او بچسبانیم و به ملت معرفی کنیم تا کسی به بیت المال دست اندازی نکند.

رییس جمهوری تاکید کرد: دولت اسلامی باید با مدیران متخلف قاطعانه برخورد کند تا کسی جرات نکند به بیت المال دست اندازی کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمود احمدی نژاد در ادامه سخنانش در اجتماع پرشور مردم پاکدشت با اشاره به این که کسانی که سرمایه گذاری می کنند، معمولا انسان هایی پاک و سالم هستند، تصریح کرد: نباید این گونه باشد که عده قلیلی پول را بردارند، در جای خود خرج نکنند بلکه بر علیه منافع ملت استفاده کنند.

رییس دولت نهم در این زمینه مثالی زد و گفت: مطلع شدم در بخش نفت یکی از محصولات نفتی که در کشتی ها مصرف می شود، یک جا به دلال می فروشند و آن فرد 400 میلیارد دلار سود می داد و به نفر بعدی منتقل می کرد.

رییس جمهوری اظهار داشت: به مسئولان اعلام کردم جایگاه ایجاد کنید تا در مرزهای خودمان این بارگیری و فروش انجام شود. دانشجوی کارشناسی ارشد مامور تحقیق شد تا بررسی کند بازار فروش در منطقه چگونه است؟ نتیجه این شد که تمامی کشتی های موجود در خلیج فارس از بنادر ایران که آبادتر و در مسیر امن تر هستند، استقبال می کنند. لذا به وزیر نفت دستور داده شد که آگهی دهید و هر کس قیمت بیشتری داد، جایگاه بزند.

احمدی نژاد افزود: پس از آن که کار انجام شد پرونده را بررسی کردم اما دیدم به جای این که پروژه به نفر اول واگذار شود به نفر دوم که قیمت کمتری داده است، واگذار شده است.

رییس جمهوری با بیان این که ببینید ردپاها کجاست، افزود: آقایی که وابسته به یکی از سران کشور است و 15 سال است قراردادهای نفتی را به جیب هم باندیهای خود می زند، یک هفته بدون زمین، تخصص و امکانات شرکت ایجاد کرده و 300 میلیون دلار پول مفت به جیبش می رفت.

رییس جمهوری افزود: از وزیر نفت خواستم تا مشخص شود چه کسی این فرد را انتخاب کرده است، که مشخص شد یکی از معاونین وزیر نفت که 25 سال بر مناصب مختلف می چرخد و لذا از سمت خود عزل شد. او امروز در روزنامه ها مصاحبه می کند و علیه دولت می گوید که سیاست های اقتصادی اش غلط است اما تهمت ها، توهین ها، بی ادبی ها و فشارها را تحمل می کنیم.

رییس جمهوری با بیان این که یک بار برای همیشه می بایست سایه تهدید از سر ملت ایران برداشته می شد، اظهار داشت: پس از همکاری های دولت قبلی در جریان جنگ افغانستان و عراق و موضوع هسته ای، بوش ایران را محور شرارت نامید و گفت باید به ایران حمله کنیم.

دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه سخنانش در اجتماع پرشور مردم پاکدشت توجه همگان را به رویدادهای پنج سال گذشته جلب کرد و گفت: آن زمان با فشارهایی که انجام شد و شعار تنش زدایی و گفت‌وگو، دشمنان قدم به قدم پیش آمدند و خواسته های خود را مطرح کردند و از این طرف، قدم به قدم عقب نشینی و تعهد سپرده شد.

رییس جمهوری با بیان این که ملتی که تحت شرایط تهدید زندگی کند، امکان برنامه ریزی و پیشرفت واقعی ندارد، گفت: آنان چماقی در دست گرفته و یک روز به بهانه حقوق بشر و روز دیگر به بهانه هسته ای و سایر مسایل ایران را تهدید می کردند.

وی گفت: وظیفه دولت اسلامی است که با پشتوانه ملت تهدید را از منافع ملی و سرزمین ایران اسلامی دور کند.

رییس شورای عالی امنیت ملی گفت: چند قرارداد خانمان برانداز بدون تصویب مجلس بر ملت تحمیل شد و متن این قراردادها طوری اتفاق افتاد که به اطلاع مردم نرسید. در اسناد آمده است که ایران علاوه بر تاسیسات هسته ای باید آزمایشگاه ها و رشته های دانشگاهی خود را نیز تعطیل کند.

وی با بیان اینکه "دولت وقت در موضوع هسته ای عقب نشینی کرد و در واقع کلید هسته ای را تحویل آنان داد"، عقب نشانی را سبب ساز جلو آمدن دشمن دانست و افزود: آنان می خواستند از مراکز نظامی ما نیز بازدید کنند.

رییس جمهوری با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر این که برای رفع تهدید باید کوتاه آمد، همکاری کرد و لبخند زد، گفت: اما ما می گوییم برای رفع تجاوز طلبی، پررویی و زیاده خواهی باید از موضع قدرت، شجاعت و تدبیر وارد شد.

«دو سال قبل فردی در تلویزیون گفت: یک ماه دیگر به ایران حمله می کنند در حالی که بسیاری از کارشناسان گفتند چنین چیزی محال است. هر قدرتی که بخواهد تجاوز کند دست مردم دست متجاوز را از بازو قطع خواهد کرد.»

احمدی نژاد یادآور شد: کسانی که پنج سال قبل ایران را محور شرارت می نامیدند امروز می گویند، ایران کانون تمدن و فرهنگ است و بدون ایران نمی توان منطقه و جهان را اداره کرد.

برای این که ملتی مستقل و در امنیت باشد و بعد به سازندگی و اقتصاد خود بپردازد باید در مسایل جهان با شجاعت برخورد کند.

وی افزود: اگر ملت باردیگر مرا انتخاب کند، در سازمان ملل به سران برخی کشورها اعلام می کنم، کدامیک جرات دارید ایران را تهدید کنید.

احمدی نژاد افزود: متاسف می شویم برخی در داخل هماهنگ با صهیونیست ها اعتراض می کنند که چرا گفته اید آنان دروغگو، کودک کش و آدمکش هستند. صهیونیست ها 50 سال است ما را تهدید می کنند. ایده آنان از نیل تا فرات بود اما سپس به فارس و خراسان و سایر سرزمین ها نیز گسترش یافت.

احمدی نژاد گفت: برخی می گویند چرا درباره هولوکاست حرف می زنید و می گویید رژیم نژاد پرست است. آیا ما باید در تهران بنشینیم آنان حمله کنند و ما در تهران پذیرایی کنیم.

وی گفت: فردی اظهار داشته که ما از مقاومت حمایت نمی کنیم آیا ما باید منتظر باشیم تا صهیونیست ها بر مقاومت غلبه کنند و کنار مرزهای ما بیایند.

رییس جمهوری با بیان این که یک بار برای همیشه می بایست سایه تهدید از سر ملت ایران برداشته می شد، اظهار داشت: پس از همکاری های دولت قبلی در جریان جنگ افغانستان و عراق و موضوع هسته ای، بوش ایران را محور شرارت نامید و گفت باید به ایران حمله کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه سخنانش در اجتماع پرشور مردم پاکدشت توجه همگان را به رویدادهای پنج سال گذشته جلب کرد و گفت: آن زمان با فشارهایی که انجام شد و شعار تنش زدایی و گفت‌وگو، دشمنان قدم به قدم پیش آمدند و خواسته های خود را مطرح کردند و از این طرف، قدم به قدم عقب نشینی و تعهد سپرده شد.

رییس جمهوری با بیان این که ملتی که تحت شرایط تهدید زندگی کند، امکان برنامه ریزی و پیشرفت واقعی ندارد، گفت: آنان چماقی در دست گرفته و یک روز به بهانه حقوق بشر و روز دیگر به بهانه هسته ای و سایر مسایل ایران را تهدید می کردند.

وی گفت: وظیفه دولت اسلامی است که با پشتوانه ملت تهدید را از منافع ملی و سرزمین ایران اسلامی دور کند.

رییس شورای عالی امنیت ملی گفت: چند قرارداد خانمان برانداز بدون تصویب مجلس بر ملت تحمیل شد و متن این قراردادها طوری اتفاق افتاد که به اطلاع مردم نرسید. در اسناد آمده است که ایران علاوه بر تاسیسات هسته ای باید آزمایشگاه ها و رشته های دانشگاهی خود را نیز تعطیل کند.

وی با بیان اینکه "دولت وقت در موضوع هسته ای عقب نشینی کرد و در واقع کلید هسته ای را تحویل آنان داد"، عقب نشانی را سبب ساز جلو آمدن دشمن دانست و افزود: آنان می خواستند از مراکز نظامی ما نیز بازدید کنند.

رییس جمهوری با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر این که برای رفع تهدید باید کوتاه آمد، همکاری کرد و لبخند زد، گفت: اما ما می گوییم برای رفع تجاوز طلبی، پررویی و زیاده خواهی باید از موضع قدرت، شجاعت و تدبیر وارد شد.

«دو سال قبل فردی در تلویزیون گفت: یک ماه دیگر به ایران حمله می کنند در حالی که بسیاری از کارشناسان گفتند چنین چیزی محال است. هر قدرتی که بخواهد تجاوز کند دست مردم دست متجاوز را از بازو قطع خواهد کرد.»

احمدی نژاد یادآور شد: کسانی که پنج سال قبل ایران را محور شرارت می نامیدند امروز می گویند، ایران کانون تمدن و فرهنگ است و بدون ایران نمی توان منطقه و جهان را اداره کرد.

برای این که ملتی مستقل و در امنیت باشد و بعد به سازندگی و اقتصاد خود بپردازد باید در مسایل جهان با شجاعت برخورد کند.

وی افزود: اگر ملت باردیگر مرا انتخاب کند، در سازمان ملل به سران برخی کشورها اعلام می کنم، کدامیک جرات دارید ایران را تهدید کنید.

احمدی نژاد افزود: متاسف می شویم برخی در داخل هماهنگ با صهیونیست ها اعتراض می کنند که چرا گفته اید آنان دروغگو، کودک کش و آدمکش هستند. صهیونیست ها 50 سال است ما را تهدید می کنند. ایده آنان از نیل تا فرات بود اما سپس به فارس و خراسان و سایر سرزمین ها نیز گسترش یافت.

احمدی نژاد گفت: برخی می گویند چرا درباره هولوکاست حرف می زنید و می گویید رژیم نژاد پرست است. آیا ما باید در تهران بنشینیم آنان حمله کنند و ما در تهران پذیرایی کنیم.

وی گفت: فردی اظهار داشته که ما از مقاومت حمایت نمی کنیم آیا ما باید منتظر باشیم تا صهیونیست ها بر مقاومت غلبه کنند و کنار مرزهای ما بیایند.

رییس جمهوری با بیان این که یک بار برای همیشه می بایست سایه تهدید از سر ملت ایران برداشته می شد، اظهار داشت: پس از همکاری های دولت قبلی در جریان جنگ افغانستان و عراق و موضوع هسته ای، بوش ایران را محور شرارت نامید و گفت باید به ایران حمله کنیم.

دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه سخنانش در اجتماع پرشور مردم پاکدشت توجه همگان را به رویدادهای پنج سال گذشته جلب کرد و گفت: آن زمان با فشارهایی که انجام شد و شعار تنش زدایی و گفت‌وگو، دشمنان قدم به قدم پیش آمدند و خواسته های خود را مطرح کردند و از این طرف، قدم به قدم عقب نشینی و تعهد سپرده شد.

رییس جمهوری با بیان این که ملتی که تحت شرایط تهدید زندگی کند، امکان برنامه ریزی و پیشرفت واقعی ندارد، گفت: آنان چماقی در دست گرفته و یک روز به بهانه حقوق بشر و روز دیگر به بهانه هسته ای و سایر مسایل ایران را تهدید می کردند.

وی گفت: وظیفه دولت اسلامی است که با پشتوانه ملت تهدید را از منافع ملی و سرزمین ایران اسلامی دور کند.

رییس شورای عالی امنیت ملی گفت: چند قرارداد خانمان برانداز بدون تصویب مجلس بر ملت تحمیل شد و متن این قراردادها طوری اتفاق افتاد که به اطلاع مردم نرسید. در اسناد آمده است که ایران علاوه بر تاسیسات هسته ای باید آزمایشگاه ها و رشته های دانشگاهی خود را نیز تعطیل کند.
وی با بیان اینکه "دولت وقت در موضوع هسته ای عقب نشینی کرد و در واقع کلید هسته ای را تحویل آنان داد"، عقب نشانی را سبب ساز جلو آمدن دشمن دانست و افزود: آنان می خواستند از مراکز نظامی ما نیز بازدید کنند.
رییس جمهوری با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر این که برای رفع تهدید باید کوتاه آمد، همکاری کرد و لبخند زد، گفت: اما ما می گوییم برای رفع تجاوز طلبی، پررویی و زیاده خواهی باید از موضع قدرت، شجاعت و تدبیر وارد شد.
«دو سال قبل فردی در تلویزیون گفت: یک ماه دیگر به ایران حمله می کنند در حالی که بسیاری از کارشناسان گفتند چنین چیزی محال است. هر قدرتی که بخواهد تجاوز کند دست مردم دست متجاوز را از بازو قطع خواهد کرد.»
احمدی نژاد یادآور شد: کسانی که پنج سال قبل ایران را محور شرارت می نامیدند امروز می گویند، ایران کانون تمدن و فرهنگ است و بدون ایران نمی توان منطقه و جهان را اداره کرد.
برای این که ملتی مستقل و در امنیت باشد و بعد به سازندگی و اقتصاد خود بپردازد باید در مسایل جهان با شجاعت برخورد کند.
وی افزود: اگر ملت باردیگر مرا انتخاب کند، در سازمان ملل به سران برخی کشورها اعلام می کنم، کدامیک جرات دارید ایران را تهدید کنید.
احمدی نژاد افزود: متاسف می شویم برخی در داخل هماهنگ با صهیونیست ها اعتراض می کنند که چرا گفته اید آنان دروغگو، کودک کش و آدمکش هستند. صهیونیست ها 50 سال است ما را تهدید می کنند. ایده آنان از نیل تا فرات بود اما سپس به فارس و خراسان و سایر سرزمین ها نیز گسترش یافت.
احمدی نژاد گفت: برخی می گویند چرا درباره هولوکاست حرف می زنید و می گویید رژیم نژاد پرست است. آیا ما باید در تهران بنشینیم آنان حمله کنند و ما در تهران پذیرایی کنیم.
وی گفت: فردی اظهار داشته که ما از مقاومت حمایت نمی کنیم آیا ما باید منتظر باشیم تا صهیونیست ها بر مقاومت غلبه کنند و کنار مرزهای ما بیایند.
رییس جمهوری گفت که مطالعات طرح قطار شهری تهران ـ ورامین انجام شده است و کار اجرایی آن به زودی آغاز می شود.
محمود احمدی نژاد در پایان سخنانش در اجتماع مردم پاکدشت افزود: انتقال آب و حل مشکل آب شهرستان پاکدشت و سایر شهرستان های استان تهران در اولویت کار دولت قرار دارد.
رییس جمهوری با اشاره به برخی موانع موجود بر سر راه اجرای طرح مسکن مهر گفت: کار را دست مردم می دهیم.
وی احداث چهار مجتمع فرهنگی ـ رفاهی برای جوانان، چهار مجتمع ورزشی و تسریع در تکمیل استادیوم ورزشی پاکدشت را از دیگر برنامه های دولت برای این شهرستان اعلام کرد.
وی اعتبار پاکدشت برای اشتغال جوانان را 500 میلیارد تومان ذکر کرد و با بیان این که 130 میلیارد تومان آن جذب شده است، از تخصیص کامل این بودجه خبر داد.
رییس جمهوری از پاکدشت به عنوان شهر گل، صداقت، پاکی و شجاعت و از مردم آن به عنوان مردمی قهرمان با دلهایی سرشار از ایمان زلال و همت بلند یاد کرد و گفت: این دیار گل شهرستان های کشور است.
احمدی نژاد خطاب به پاکدشتی ها افزود: من با شما دو نسبت دارم. نسبت اول این است که هم محله ای شما هستم و نسبت بالاتر این که به لطف و توفیق خدا نوکر و خادم شما مردم هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد