وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آمریکا و اسرائیل منتظر شکست احمدی‌نژاد هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شکست احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دلخوش کردن اسرائیل و آمریکاست و آنها منتظر همین هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه محمد کرمی‌راد امروز در گردهمایی بزرگ عشایر و روستائیان حامی دکتر احمدی‌نژاد در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه اظهار داشت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نذر کرده‌اند احمدی‌نژاد پیروز این انتخابات نشود و برای این کار هم هزینه می‌کنند.
وی ادامه داد: ملاک عمل برای ما شخص نیست و ملاک همه ما برای حضور و دفاع از انتخابات معیارهای مقام معظم رهبری است که استوانه نظام هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهوری اسلامی ایران باید کسی باشد که اصول اسلام و انقلاب را رعایت و در خط امام و رهبری حرکت کند و نسبت به مسائل جهان اسلام بی‌تفاوت نباشد و نگوید فلسطین به ما ربطی ندارد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات برای همه ما یک موضوع بزرگ ملی است و حضور گسترده و یکپارچه مردم در آن ضروری است و کسی نباید احساس کند، شرکت در انتخابات اهمیت ندارد زیرا در قیامت و روز حساب تمام اعضا و جوارح انسان از عملکرد و فعالیت‌های او در این دنیا سخن می‌گویند و اگر در آخرت از ما سئوال شد که به چه کسی رای دادید یا چرا رای ندادید، آیا به واسطه شرایط حزبی و دوستی و آشنایی رای داده‌اید یا بر اساس عقل سلیم خود تصمیم‌گیری کرده و رای داده‌اید باید بتوانیم جواب بدهیم.
وی ادامه داد: دولت نهم کارهای بزرگی انجام داده و الان عمده سنگرهای ما در خارج از کشور در داخل کاخ آمریکایی‌ها و یهودی‌ها و درون حاکمیت غربی هاست.
کرمی‌راد تصریح کرد: در دولت نهم تفکر اصولگرایی و صداقت در گفتار و عمل بین مردم نهادینه شد و احمدی‌نژاد با تکیه برخدا و مردم و رعایت حریم‌ها پیش می‌رود و اصولگرای حزبی وابسته به چپ و راست نیست بلکه یک تفکر اسلامی و انقلابی بوده که امروز در عمق جان مردم نفوذ کرده است.
وی همچنین با توجه به برگزاری همزمان انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه خواستار مشارکت مردم در هر دو انتخابات شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد