وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد : آقایان موسوی ، هاشمی و خاتمی در برابر من قرار گرفته اند

دکتر محمود احمدی نژاد گفت: باور من این است که امروز تنها آقای موسوی در برابر من نیست، بلکه سه دولت پی در پی در برابر من قرار گرفتند، هم آقای موسوی، هم آقای هاشمی و هم آقای خاتمی است.



وی اظهار داشت : در ابتدا خدای بزرگ را شاکرم که فرصت داد یک دوره در خدمت ملت عزیز ایران باشم و از مردم خوبمان به خاطر همه بزرگوراری‌ها و همراهی‌های آنان تشکر می‌کنم.

احمدی نژاد افزود: یاد امام عزیز شهدای بزرگوار و جانبازان عزیز را گرامی می‌داریم که راه سربلندی را در برابر ما قرار دادند و ما امروز هر چه داریم از آنها است.

وی تاکید کرد : انتخابات در کشور ما عرصه بسیار مهم سرنوشت است انتخابات در کشور ما فقط انتخاب یک فرد نیست، بلکه انرژی گرفتن ملت برای پرش بلند به سمت قله‌های عزت و پیشرفت است.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:فضای انتخابات باید فضای پرشور و نشاط و سرشار از منطق، دوستی‌ها و هم افزایی‌ها و برادریها باشد.

وی یادآور شد :من در ابتدای سخنان گلایه کنم از برخوردهای بسیار منصفانه و ظالمانه ، بلکه دروغ پردازی‌های بزرگ و تخریب بی‌سابقه‌ای که علیه یک دولت انجام شده است، درطول تاریخ بعد از انقلاب ما نداشتیم، چه در طول دوران یک دولت و چه در ایام انتخابات این قدر هجمه ی سنگین علیه دولت صورت بگیرد.

احمدی نژاد اظهار داشت : به نظرم علتش این است که دوستانی که تصمیم گرفتند وارد عرصه بشوند، احساس کردند در هیچ یک از عرصه‌های مثبت و سازنده قدرت رقابت با این دولت را ندارند به ویژه در عرصه خدمات گسترده دولت که بی‌نظیر بوده است در هر بخشی که وارد بشویم در مقایسه با دولت های قبل گرچه آنها خدمات ارزشمندی را داشته‌اند کار دولت به اندازه چند دولت بوده است.

وی افزود: به ویژه درعرصه بین‌الملل متاسفانه پیروزیهای بزرگ ملت را انکار کردند، خدمات دولت را به طور مطلق منکر شدندای کاش به جای این همه تخریب و این تبلیغات سنگین بی‌سابقه یک برنامه‌ای ارایه می‌شد.

احمدی نژاد گفت : متاسفانه در تبلیغات انتخاباتی به ملت بزرگ ایران توهین شد که من بسیار متاثر شدم ، چرا باید مردم را از خودمان ناامید کنیم، چرا باید این قدر خودمان را شیفته قدرت نشان دهیم،
وی خاطر نشان کرد: من شخصا علاقه مند ورود به این بحث‌ها نبودم، چهار سال تحمل کردم و از همه توهین و افتراهاتی که به خود من شدم، گذشتم ، الان هم می گذرم بارها اعلام کردم همه را بخشیده ام.

احمدی نژاد افزود : اما توهین به مردم و توهین به انتخاب و توهین به فهم و شعور و منافع مردم ، نمی‌توانم و مردم این اجازه را نمی‌دهند که وقتی خادم آنها این همه مورد هجوم قرار می‌گیرد، گذشت کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در ادامه گفت : در دیداریهایی که من با مردم دارم در شهرهای گوناگون اقشار مختلف از من خواهند که از حق آنها دفاع کنم،من باید ریشه این جفاها و بداخلاقی‌ها و این فریب را به مردم بگویم قبلا هم وعده کردم که اعلام کنم.

وی گفت :این سه در گذشته باهم بودند، در دوره گذشته آقای موسوی از آقای خاتمی دفاع کرد وهم آقای خاتمی از آقای هاشمی حمایت کرد، این همه باهم بوده اند. از روز اولی که این دولت تشکیل شد هجوم‌ها بود برای ضربه زدن البته مردم این‌ها را می‌دانند، اما جوان‌ها هم باید بدانند.

احمدی نژاد تصریح کرد:بنده در برابر یک کاندیدا نیستم در برابر یک مجموعه ای هستم که با محوریت آقای هاشمی و همکاری آقای موسوی و آقای خاتمی علیه بنده حرکت کردند،
وی افزود : علت این فشار سنگین به بنده در طول چهار سال و فشارهای سنگین تر در ایام انتخابات به نظرم من به یک مسئله برمی گردد، این که در این سه دوره یک ساختاری و حلقه‌های مدیریتی شکل گرفت و از مسیر انقلاب و ارزش های انقلاب فاصله گرفت، نه اینکه در این سه دوره خدماتی نشد چرا شد، اما آرام آرام یک جریانی شکل گرفت که خود را مالک ملت ، مالک انقلاب و حاکم بر مردم و دست خودش را در بیت المال و مسایل کشور باز می‌دید.

احمدی نژاد افزود : آنها در مقابل دولت صف آرایی کردند اما ملت بر آنها غلبه کرد، در طول این چهار سال تلاش کردند دولت را ناموفق جلوه بدهند و بشکنند، اما خدای متعال عنایت کرد با حمایت مردم تا اینجا آمدیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم گفت: در انتخابات قبل، از داخل و خارج رقیب من پشتیبانی و کمک شد در همان اوایل این دولت آقای هاشمی پیغامی را برای یکی از پادشاهان حاشیه خلیج فارس فرستاد که شما نگران نباشید، ظرف شش ماه این دولت ساقط می‌شود، که بعدا افرادی رفتند و توضیح دادند این مسئله تا حدودی حل شد.

وی تاکید کرد : معنای این حرف به روشنی طراحی‌های گسترده علیه این دولت را می‌رساند در حالی که این دولت در خدمت به مردم در مدت کوتاه چهار سال افتخارات در عرصه‌های داخلی و جهانی به وجود آورد که البته کار ملت است می بینیم امروز ملت با نشاط است ظرفیت‌های ملت در حال شکوفایی است در عرصه‌های علمی و فناوری و سیاسی به خصوص درسیاست خارجی.

احمدی نژاد گفت : امروز ملت ایران عزیزترین ملت‌ها است همه این‌ها نادیده گرفته می‌شود و سنگین‌ترین دروغ‌ها و تهمت‌ها در طول چهار سال به خصوص در سه ماهه اخیر به دولت زده می‌شود، البته من آقای موسوی را دوست دارم و همیشه به ایشان احترام می‌گذارم اما این اتفاقی که در طول سه ماه افتاد برای من قابل توجیه نیست.

وی تاکید کرد : جناب آقای موسوی برای اینکه متوجه بشویم در کشور مشکل هست و اعتیاد وجود دارد ما نیاز نداریم برویم یک بازیگر را داخل اتوبوس بیاوریم تا بفهمیم اعتیاد است،
احمدی نژاد گفت : شما چند تا سفر کردید و متوجه شدید که در کشور مشکلات هست آیا این مشکلات در طول چهار سال ایجاد شده است ، پس ‪ ۲۴‬سال چه شد، یعنی گلستانی را متحدان جنابعالی به بنده تحویل داده‌اند و من آن را تبدیل یک خرابه کردم.

وی افزود : هیچ اتفاق مثبتی هم نیافته است و تازه معلوم شده که بنگاهها مشکل دارند و تازه معلوم شده در کشور بیکاری هست،شما چهار تا شهرستان و استان رفتید بنده همه ایران را دیده ام اگر بنا باشد از مشکلاتی که مردم دارند صحبت کنم تمام وقت این مناظره هم را اختصاص بدهیم باز وقت کم می آوریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در گذشته ما بیکاری نداشتیم، اعتیاد نداشتیم کارگاهها مشکل نداشتند، مشکل کشاورزی نبود،مشکل صعنت نبود همه این در این دوره من اتفاق افتاده،ای کاش شما برنامه ارایه می‌داید.

وی اظهار داشت : من به شوخی در یک جایی گفتم خوب است، من هم داوطلب هستم وگرنه این سه عزیز که امروز کاندیدا هستند، چی می‌خواستند به مردم بگویند ، در این عرصه رقابت رقابت بین چهار نفر نیست سه نفر علیه یک نفر همه حرف ها حتی مناظره دیشب مناظره نبود علیه یک نفر بود به نظر من این فاقد منطق است ما باید بیایم برمبنای منطق و عدالت کار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد