وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اگر اخلاق رعایت نشود همه بازنده‌ایم

شهردار تهران ، در واکنش به برخی مطالب مطرح‌شده در مناظره تلویزیونی محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی گفت: اگر در مناظره‌ها و بیانات کاندیداها اخلاق رعایت نشود، همه ما ، مردم و نظام و بیشتر از همه کسانی که چنین رفتارهایی را انجام می‌دهند ، بازنده خواهیم بود .


محمدباقر قالیباف در پایان مراسم افتتاح ادامه بزرگراه شهید همت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در این رابطه ، با اشاره به فضای گرم و پرشور انتخابات و نیز زحمات صدا و سیما و رسانه‌ها در این حوزه ، خاطرنشان کرد: مردم پس از 30 سال به خوبی و با دقت و حساسیت رفتارهای کاندیداها را نگاه و بعد انتخاب خواهند کرد.
وی افزود: اگر در مناظره‌ها و بیانات کاندیداها اخلاق رعایت نشود، همه ما ، مردم و نظام و بیشتر از همه کسانی که چنین رفتارهایی را انجام می‌دهند ، بازنده خواهیم بود .
شهردار تهران ادامه داد: به چه حقی مجاز هستیم در مورد فردی صحبت کنیم که در آن مناظره حضور ندارد و نام او را ببریم .
وی با اشاره به روش و سیره عملی در اسلام و شیوه حضرت علی (ع) ، یادآور شد: در سیره حضرت علی (ع) نیز خطاکار را به مردم معرفی می‌کنند ، اما نه این گونه؛ بلکه این کار وظیفه قوه قضاییه است که به صورت دقیق و با حکم قطعی صادر شده انجام شود .
قالیباف افزود: نباید آبروی مردم را که بسیار مهم است ببریم و در عین حال باعث دل‌آزردگی مردم و البته سوءاستفاده برخی افراد که مردم ، انقلاب و نظام را دوست ندارند ، شویم . هیچ فردی با تخریب دیگران به جایی نمی‌رسد وی اظهار کرد: قطعا هیچ فردی با تخریب دیگران به جایی نمی‌رسد و باید توجه داشته باشیم که با نگاه سلبی و محکوم کردن دیگران هیچ مشکلی حل نمی‌شود .
شهرداری تهران، هم‌چنین با اشاره به عملکرد چهار کاندیدای ریاست‌جمهوری آینده ، خاطرنشان کرد: این افراد دوستان عزیزی هستند که مردم همه آنها را به خوبی می‌شناسند و همه ما و مردم همان‌قدر که دولت نهم و عملکرد و خدمات آن را می‌شناسیم دولت هشتم و دولت زمان جنگ و خدمات آن‌ها را هم به خوبی به یاد داریم .
وی تاکید کرد: من به عنوان یک شهروند و یک رزمنده دوران جنگ ، پس از جنگ و البته دولت نهم را دیده‌ام و می‌دانم که مردم قدرت انتخاب و ارزیابی خوبی از رفتار کاندیداها خواهند داشت.
قالیباف در پاسخ به پرسشی درباره با اثر برخی اظهارات تند و تخریبی در مورد کاندیداها در انتخاب مردم و حضور آنها در انتخابات ، تصریح کرد: قطعا این رفتارها از حضور مردم کم نمی‌کند ، چرا که مردم ظرفیتی بیش از این دارند و در عین حال ما مسوولان باید به گونه‌ای رفتار کنیم که سبب دل‌شکستگی مردم را فراهم نکنیم.
وی اظهار کرد: مردم به زودی فردی انتخاب می‌کنند که مهمترین پست اجرایی کشور را در اختیار می‌گیرد و به همین دلیل باید دقت کافی را در این زمینه داشته باشند.
شهرداری تهران، در پاسخ به این سوال که برخی اتهامات گفته شده در مناظره دو کاندیدا مربوط به برخی مدیران شهرداری است و آیا شما در صورت لزوم توضیحی در این زمینه می دهید یا نه؟ پاسخ داد : خوشبختانه چنین تهمتی به شهرداری تهران و زیرمجموعه آن زده نشده و انتخابات بر شهرداری تهران هیچ تاثیری ندارد. در گذشته و برای اقداماتی که توسط من صورت می‌گرفت این حرفها را مطرح می‌کردند ، اما حالا دیگر این شائبه وجود ندارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد