وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

برخورد جدی نیروی انتظامی و قوه قضاییه با گروه‌های خود سر

در اطلاعیه بسیج اساتید تاکید شد: بایستی قوه قضائیه و نیروی انتظامی با جدیت و پیگیری این گروه خود سر متجاوزانه دست قانون و عدالت بسپارند تا مرهمی بر دل دانشجویان و استادان باشد.

بسیج اساتید اطلاعیه‌ای بر حفظ حریم علم و دانش پر از صفا و تقدس تاکید کرد.
در این اطلاعیه آمده است: دانشگاه نمونه حریم نورانی دانش و رحمت الهی و کارخانه انسان سازی صلاح و فساد کشور از دانشگاه شکل می‌گیرد. دانشگاه تهران نماد آموزش عالی کشوری بالنده و صاحب فرهنگ و تمدن چند هزار ساله است. دانشجویان و استادان دلسوختگان رشد و تعالی ایران اسلامی و فرشتگان تواضع و تعالی این مرز و بوم هستند.
این اطلاعیه می‌افزاید: تعرض و حرمت شکنی گروهی بی هویت و دشمن علم و دین و آگاهی به صحن مقدس دانشگاه و کوی دانشگاه نشانه تعصب و تحجر گروهی جاهل دیو سیرت است.
استادان بسیجی ضمن محکوم کردن این تجاوز آشکار به حریم علم و دانش و ضرب و شتم دانشجویان بی پناه کوی دانشگاه اعلام می‌دارد بایستی قوه قضائیه و نیروی انتظامی با جدیت و پیگیری این گروه خود سر متجاوزانه دست قانون و عدالت بسپارند تا مرهمی بر دل دانشجویان و استادان باشد.
در پایان استادان بسیجی ضمن حمایت از موضوع قاطع ریاست دانشگاه در محکومیت این تعرض و تجاوز وقیحانه دعوت تحصن ایشان را لبیک گفته روز سه شنبه 26/3/88 در مسجد دانشگاه تهران حضور یافته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد