وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اژه‌ای: بیش از 30 نفر از سرشاخه‌های اغتشاشات دستگیر شدند

وزیر اطلاعات گفت: بیش از 30 نفر از سرشاخه‌ها و طراحان اغتشاشات و ناآرامی‌ها اخیر دستگیر شده‌اند.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر صورت گرفته در تهران و اقدامات وزارت اطلاعات در این خصوص گفت: وزارت اطلاعات همراه با سایر دستگاههای نظامی و انتظامی که هرکدام مسئولیتهایی را بر عهده دارند، تلاش می‌کند تا جریان‌های مخالف مردم و جریان‌هایی که در صفوف مردم رخنه می کنند و دست آشوب می‌زنند را شناسایی کرده و از صفوف مردم جدا کند.
وی افزود: ممکن است برخی مردم باشند که اعتراض داشته باشند و ممکن است افراد شروری نیز که وابسته به برخی گروهک‌ها باشند در صفوف مردم وارد شوند و دست به تخریب و جرم و جنایت بزنند که این دو امر دو مسئله جدا از هم هستند.
به گفته اژه‌ای، یکی از وظایف مهم وزارت اطلاعات این است که بتواند این افراد را جدا کند و به مقامات ذی‌ربط معرفی کند که این کار در حال انجام است.
وزیر اطلاعات با ابراز امیدواری از اینکه با همت خود مردم این مسائل به زودی تمام شو، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص دستگیری سرشاخه‌های اغتشاشات گفت: بیش از 30 نفر از سرشاخه‌ها و طراحان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و بزودی اطلاعات تکمیلی آن را منتشر خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد