وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عراق: با پیروزی احمدی نژاد عظمت شیعه بیشتر خواهد شد

سرویس جهان اسلام: عضو پارلمان عراق با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: انتخابات در ایران و حضور پرشور مردم و همچنین پیروزی احمدی‌نژاد باعث افتخار شیعیان دنیا بود.‌



به نقل از مرکز خبر حوزه علمیه، ایمان حمد علی الفاضلی در حاشیه بازدید از کتابخانه آیت‌الله مرعشی‌نجفی گفت: شیعیان دنیا، انتخابات ایران را دنبال می‌کردند و پیروزی آقای احمدی‌نژاد مایه خرسندی و افتخار شیعیان دنیا است و این پیروزی، شیعیان دنیا را یکپارچه و متحد خواهد کرد.

وی ادامه داد: با پیروزی احمدی‌نژاد عظمت شیعه در دنیا اعتلا خواهد یافت و شیعیان بهتر و بیشتر به مردم جهان شناسانده خواهند شد و ایران در تمام‌ ابعاد با سرعت به جلو خواهد رفت.

عضو پارلمان عراق افزود: از اختلاف میان مذاهب و درون مذاهب باید پرهیز کرد و ایران را به عنوان الگویی برای مسلمین در زمینه ایجاد وحدت سرلوحه کشورهای مسلمان قرار داد.

ایمان حمد علی الفاضلی در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: ایجاد مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی در عراق امروز یک امر ضروری است در این راستا بزرگان و علمای عراق به صورت خودجوش مراکز فرهنگی و علمی فراوانی را در عراق تاسیس و بازسازی کرده‌‌اند این حرکت رو به افزایش است.

وی ادامه داد: وجود کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی، گنجی در کشور ایران است که بسیاری از اندیشمندان و بزرگان دنیا از آن بی‌اطلاع هستند و این در حالی است که نسخ خطی و کتب بسیار غنی این کتابخانه بسیار شگفت‌انگیز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد