وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تلاش‏های لاریجانی به کاهش تنش کمک کرد

رئیس شورای مرکزی فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی اقدامات رئیس مجلس را در رابطه با آرام کردن فضای داخلی مجلس مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: اقدامات لاریجانی در بیرون از مجلس نیز باعث از بین رفتن بخشی از بحران انتخاباتی در جامعه شده است.

رئیس شورای مرکزی فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریانات سیاسی صف خود را از جریان ضد انقلاب و اغتشاشات جدا کرده اند، تأکید کرد: اکنون کاندیداهای محترم در مسیر قانونی در حال پیگیری مطالبات خود هستند.

احمد رضا دستغیب در گفت‌وگو با مهر، اوضاع کنونی جامعه را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب آرامش به جامعه برگشته است.

وی با بیان اینکه بخشی از گروه‌های سیاسی صف خود را از صف جریان ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کرده‌اند، افزود: در حال حاضر فضا به گونه‌ای است که کاندیداهای محترم در مسیر قانونی در حال پیگیری مطالبات خود هستند.

رئیس شورای مرکزی فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی، اقدامات رئیس مجلس را در رابطه با آرام کردن فضای داخلی مجلس مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: اقدامات لاریجانی در بیرون از مجلس نیز باعث از بین رفتن بخشی از بحران انتخاباتی در جامعه شده است.

وی وظیفه خطیر نمایندگان مجلس را به عنوان بخشی از نخبگان سیاسی جامعه پیروی از مشی رهبری دانست و گفت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وکیل ملت باید با حفظ آرامش، تلاش نمایند که منطق، انصاف و قانونگرایی به جامعه تسری یابد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره پیش‌بینی نظر شورای نگهبان در رابطه با انتخابات، عنوان کرد: شورای نگهبان که مرجع رسیدگی به شکایات کاندیداهاست، با بررسی دقیق مستندات نامزدهای انتخابات درباره تخلفات انتخاباتی پاسخ مناسبی را ارایه خواهد کرد.

دستغیب با اظهار امیدواری نسبت به پیروی گروه های سیاسی از نظر نهایی شورای نگهبان گفت: جریانات سیاسی باید پس از اعلام نتایج توسط شورای نگهبان رفتاری معقول و منطقی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد