وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کمیسیون امنیت ملی با احمدی‌نژاد و خاتمی دیدار می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دیدار هیات رئیسه این کمیسیون با رئیس جمهور و سید محمد خاتمی خبر داد.

حسین سبحانی نیا نماینده نیشابور در مجلس با بیان اینکه اعضای هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بزودی با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دیدار می کنند گفت: همچنین اعضای هیات رئیسه این کمیسیون عصر امروز با سید محمد خاتمی دیدار و در خصوص انتخابات گفتگو خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیات رئیسه این کمیسیون روز گذشته نیز با علی اکبر ناطق نوری و آیات عظام همچون جوادی آملی ، موسوی اردبیلی و آیت الله سبحانی دیدار داشتند، گفت: مراجع عظام تقلید در این دیدارها بر لزوم شفاف سازی و توجیه درست مردم در خصوص انتخابات و قانونمداری با محوریت نگاه رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار دادند.

وی افزود: مراجع تاکید داشتند که اگر نامزدها ایرادی به انتخابات دارند باید از طریق مراجع قانونی مانند وزارت کشور و شورای نگهبان پیگیری شود.

سبحانی نیا گفت: دور اول دیدارها و رایزنی های هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی با مسئولین فردا به پایان می رسد و گزارش آن نیز در اختیار مسئولین ذی صلاح قرار خواهد گرفت.

هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پس از اتفاقات اخیر کشور با برخی از مسئولین از جمله هاشمی رفسنجانی و همچنین مهدی کروبی ، میرحسین موسوی و محسن رضایی 3 کاندیدای انتخابات نیز دیدار داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد