وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دروغ ابتکاری یک نماینده مجلس

موسی قربانی نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام نکرده است. وی در پاسخ به تکرار این سوال که چرا ثبت نام نکردی و نامزد انتخابات نشدی؟ گفت: از این به بعد هر کسی از من این سوال را بپرسد می گویم هم ثبت نام کردم و هم نامزد شدم.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا می خواهید به مردم دروغ بگوئید، اینگونه توضیح داد: اینجانب هم برای حج عمره و برای فرزندانم در مدارس ثبت نام کردم و هم نامزد خانمم هستم. بنابراین دروغی در کار نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد