وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حواشی حضور دولت در مجلس

جلسه علنی مجلس امروز ساعت 8:25 دقیقه شروع شد و در حالی که مجلس‌نشینان منتظر دولتمردان بودند، در انتظاری حدودا سه ساعته چندین طرح و لایحه را اعم از آنکه جهت تامین نظر شورای نگهبان باشد یا فوریتی، مورد بررسی قرار دادند و نهایتا رییس‌جمهور و هیات همراه در ساعت 10:40 وارد مجلس شد و بودجه را در قابی شیشه‌ای به رییس مجلس ارائه و تاکید کرد که قاب شیشه‌ای حکایت از بودجه‌ای کاملا شفاف دارد.



به گزارش ایسنا پیش از حضور رییس‌جمهور در مجلس از ساعات آغازین شروع جلسه میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور در مجلس حضور داشت.

حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ بختیاری وزیر دادگستری، نامجو وزیر نیرو، تقی‌زاده وزیر ارتباطات، محمدی‌زاده رییس سازمان محیط زیست، قاسمی وزیر نفت، خلیلیان وزیر کشاورزی، مصلحی وزیر اطلاعات و بقایی از جمله وزرا و مسئولانی بودند که در جلسه امروز مجلس حضور داشتند.

در این میان نمایندگان با حلقه زدن پیرامون وزرا و مسئولان دولتی با آنها به گفت‌وگو و رایزنی پرداختند و این موضوع تا آن حد در اداره جلسه تاثیر داشت که لاریجانی چند بار تذکر داد که وزرا و نمایندگان در صندلی‌های خود مستقر شوند.

باهنر و صدر که به استقبال رییس‌جمهور جهت حضور در صحن مجلس رفته بودند، به همراه جمعی از دولتی‌ها و رییس‌جمهور در ساعت 10:40 وارد مجلس شدند.

لاریجانی به رییس‌جمهور و هیات همراه خوشامد گفت و پس از تذکرات متعدد نمایندگان در خصوص تاخیر در ارائه لایحه بودجه، احمدی‌نژاد سخنان خود را پیرامون بودجه تقدیمی آغاز کرد.

نمایندگانی از جمله احمد توکلی در تذکرات خود تاکید داشتند که به دلیل تاخیر دولت در ارائه بودجه، امکان بررسی آن پیش از پایان سال وجود ندارد لذا بهتر است دولت لایحه چنددوازدهمی بودجه را ارائه کند.

لاریجانی در پاسخ به آنها تاکید داشت که با وجود تاخیر دولت، مجلس نباید به صورت عکس‌العملی رفتار کند.

سخنان رییس‌جمهور که در ساعت 11:45 به اتمام رسید دیگر زمانی برای ارائه نطق‌های میان دستور نمایندگان وجود نداشت لذا اعلام شد که نطق‌ها به جلسه آینده مجلس موکول می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد